18.1.11

nalja ka

Ma ikka iga kord heidan pilgu blogi statistikale, kui postituse teen :D Sealt leiab ikka päris huvitavaid kilde.. Minu blogi on google'ist leitud näiteks selliste otsingutulemustena:
"mis toimub vastuseks midagi naljakat"
"magnettormi päevad 2011"
"ebamugav alasti olla"
"moonipirukas"

Minu meelest päris huvitav, saan iga nädal korralikult naerda :D Kahjuks ei salvesta blogger kõiki otsingutulemusi, niiet ma vanadest ei teagi teile midagi rääkida enam, aga kui tuleb, eks ma siis annan märku :D

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Väga lõbus! Mida kõike inimesed ka ei googelda :)

    Rõõmsat päeva!
    Eva

    ReplyDelete
  3. "kuidas lõpetada kirja kui küsid sõbralt raha laagri jaoks" - tänase päeva leid:D

    ReplyDelete
  4. iccik, kui muidu sattusid kogemata selliste otsisõnade/väljenditega, siis nüüd on see garanteeritud :)))

    ReplyDelete
  5. NO TÄPSELT!!! :D mul ka leiab igasuguseid kilde sealt :D Ja Reffering URLidelt võib iga nädal ka sinu blogi aadressi leida :)

    ReplyDelete
  6. pane google analytics peale

    ReplyDelete