29.8.10

jaaa.. uuesti!

Eile magasin ma liiiiiga kaua, uni oli liiiiga magus. Ärkasin kell 11, läksin hommikust sööma ja samal ajal rääkis vahetusema mulle meie päevaplaanidest (ega ma ausalt öeldes suurt aru ei saand), millesse kuulus rattasõit ja auto.
Kohe pärast hommikusööki panime riidesse, tõstsime rattad autosse ja sõitsime Kremsi, linna, mis asub Doonau kaldal. Seal istusime rataste selga kell pool 12 ja sõitsime mööda Doonau kallast (mul polnud aimugi, kaugele või kuhu või üldse, mis toimub :D) Dürnsteini, kus ronisime mingi sadamiljonastet kõrgemale (hea trenn oli), vaatasime vaadet, tegin pilti ja tulime alla tagasi. Siin on väga head jalgrattateed, kõik on ära märgitud, mitu km-it on järgmisse linna jnejne.. See oli äge.
Ühesõnaga sealt Dürnsteinist sõitsime väga kaua edasi, igal pool olid ainult viinamarjad, viinamarjad, viinamarjad, VIINAMARJAD!!! Terve Doonau sealpoolne mäeveerg/org/geograafiaõpetajaabionvaja/mäeveer oli viinamarjaistandusi täis. See oli nii äge, viinamarjaisu tuli peale, aga ei, me ei maitsnud neid :) Jalgrattatee läks täpselt nende istanduste vahelt, niiet said käega katsuda neid viinamarju sõites, niiet see oli äge!
Sõitsime Melkini välja (Kristjan elab Melki lähedal Loosdorfis :D), siis üle silla ja teiselt kaldalt tagasi :) Kokku tuli 75 km. Tagasi tulles oli rohkem loodust, ei olnud külasid nii palju ega istandusi ka mitte..
Seekord oli rada suhteliselt tasane, üksikud tõusud, vähe laskumisi jne, niiet oli rõõm sõitaaa. Aga tagumikust ma ei räägiks, see on päris valus.
Õhtul ma olin üksi kodus, vend läks pidusse ja ema oli kuskil sõbranna(de)ga.
Täna käisime vanaemal-vanaisal külas ja tõime Laura käsipallilaagrist ära ja oleme niisama olnud. Väss on. Eilsest võib-olla.
Muidu..
Näen liiga palju unenägusid kodust, ausalt öeldes on see veits halb, ma sooviks neid mitte näha (hakkasin praegu mõtlema et ma magan peaga põhja poole, äkki selle pärast, peaks ära vahetama (esimesel ööl magasin lõuna poole :D aga siis otsustasin, et teistpidi on vist parem)). Hommikul silmi lahti tehes olen üpris segaduses, et kus ma olen?! Sest unes nägin ju kodu ja sõpru jne. See on päris halb. Ja ma tahaks teada, kuidas sellest lahti saada.
Tahtsin rääkida veits Austria söögist ka..
Ma pole siin oma perega veel ühiselt hommikusöögilaua taga istunud, aga esimene hommik peres oli mul YFU bossi juures ja seal sain (vist) traditsioonilist Austria hommikusööki. Röstitud leib või ja marmelaadi-moodi-moosiga. Ütleme nii, et alguses peletab eemale, et mis mõttes leib ja moos ja või ka veel!! Tegelt oli isegi päris hea! :) Leib on siin umbes selline.. Tallinna peenleiva sarnane, ainult et köömneid pole ma veel näinud ja maitsetum on ka.
Sööme palju värsket salatit, aga ema kallab selle korralikult oliiviõliga üle, mis on päris hea isegi..
Seletasin üks päev emale siin, et meil Eestis on must leib päris populaarne ja siis hiljem läksime poodi ja ta võttis sellise sepiku-sarnase leiva või nagu on mõni tumedam Viljakas (appi, seda küll tahaks, mmmmmm), ja ütles, et see on üks tumedamatest leibadest.. Pidin teda kurvastama, et meil on veel tumedamad!
Kui üks päev need tuttavad külas käisid, kellega usuteemat veits arutada sai, siis õpetasin neile ka ära klaaside kokkulöömisel öeldava 'Terviseks!' :D Ja see tegi neile nii palju nalja, nad ei pane ju rõhku sõna algusesse, vaid lõppu, niiet neil oli lõbus :D ja mul oli lõbus neid vaadata ja kuulata. Üritasin seletada, mida see tähendab kuidagi nii, et see tähendab 'for health' vms :D ja siis nad küsisid kuidagi nii, et nagu kas seksi ka heaks terviseks? vms :D see oli naljakas, ma ei osanud neile lõppude lõpuks seda ära seletada, mida see tähendab :D:D Aga iga kord kui klaase kokku lõid, ütlesid muudkui terviseks! :D (btw Austria õlu on päris hea, magus.. nagu oleks siider, aga nagu ei ole ka, maitseb päris hästi :))
Rohkem mul polegi midagi rääkida..
Aint et õues on päris jahe juba, täna oli 13 kraadi ainult :( Ja mul ei ole soojasid riideid, homme läheme linna (btw Horni linna nime hääldavad kuidagi 'Huan' vms), otsime mu telefonile lahendust, siis mul on veel kooli vahetusjalanõusid vaja ja soojemat jakki või jopet. Jeeeeeeee, šoppamaaa!
Aga.. pilte ka natuke! :)

Vaade Dürnsteini lossist Dürnsteini linnale
Mina ja Austria künkad

ja natuke veel seda lossi..

Selle pean ka veel ära mainima, kui hämmastunud on kõik Eesti kõrgeima tipu pärast! Ja ma elan praegu ka kõrgemal, kui on Eesti kõrgeim tipp.. 360 meetri kõrgusel merepinnast! :) Aga see Dürnsteini loss asub madalamal, kui ma praegu siin istun, niiet vuhuuuuu!

Tschüüüsssss, musidkallid!

1. ja seda ka, et uksi nad ei lukusta..

2. väga tubli, et 75 km "tasast" maad läbisid. Ehk saab isegi harjumuseks. Paluks mõnda pilti ka nendest kergliiklusteede tähistustest ja viitadest!
    Sa ju oskad ise leiba küpsetada, mis päris must, emme võib ju juuretist saata :)

3. Uhh, mis rattaretk. Mul läks juba lugemisest tagumik valusaks, mis siis veel sinust rääkida ;) Sa oled ikka väga vapper. Tundub, et see sinu vahetuspere on väga sportlik. Loodetavasti asenduvad talvel rattaretked lumelauasõitudega :)
    Ma usun, et kui sul kool peale hakkab, siis jäävad ehk need koduigatsust tekitavad unenäod ka harvemaks. Aga muidugi võid proovida magamise asendit muuta, äkki aitab!

Ikka tervitades,
    Eva ja CO

P.S fotod on väga ilusad! Elad imekaunis kohas!

4. Issi, järgmisel korral teen pilte neist tähistest.. ja emme lubas juba leiba saata!!! mmmmm :)

Eva, eks nad tahavad siin jah sportlikud olla, et vormis püsida :) Aga lumelaudamisest väga palju ei saa siin madalas ja siledas ja tasases kohas juttu olla.. On lootus, et läheme kooli/klassiga nädalaks mägedesse.. varem olevat käidud! :)
    Koolini on veel nädal aega, aga nüüd juba hakkab siin vaikselt tekkima 'plaan', mis päeval mida teen, kus ja kellega, niiet asi sujuuub! :)
    Mõtlesin jah, et peaks proovima pea teisel pool magada..
    Aitäh! :)

Muideks täna öösel nägin unes, et emme ja Marta said minna Eminemi kontserdile, aga mina pidin kodus magama. Ja ma nägin seda kohe päris tõsiselt mitu-mitu tundi, sest ma vähkresin ja ainus asi, mis mu peas oli, kui silmad lahti tegin aeg-ajalt, oli Eminem, niiet.. :D:D:D
    Eile õhtul just uurisin, kas kellelgi on plaanis Austriasse esinema tulla (Linkin Park tuleb oktoobris, jeeeee! iseasi kas ma seda kuulama lähen :D).. Loodetavasti Eminem ka tuleb kunagi! :)