11.8.10

juba varsti-varsti

Tuleb tõdeda, et aega hakkab vaikselt väheks jääma, ei jõua kõiki asju ära teha, mida vaja.
Pärast eelmist postitust olen päris aktiivselt Austriamaaga suhelnud, aga siiski mitte nii palju perega kui võiks.. Nimelt pärast pere teadasaamist hakkasid mind mu sealse vahetusõe (kes ära sõitis Tšiili) sõbrad Facebookis sõbralisti lisama.. Kokku on neid nüüd mu sõbralistis umbes kaheksa (!!), mis on mu meelest suht palju :D Mulle igatahes sobib, et inimesed mu vastu huvi tunnevad! Neist kaheksast rääkinud olen tänaseks kahega.. Ja kusjuures mitte mina ei ole juttu alustanud, vaid nemad, niiet veel parem! Mulle jällegi sobib! :) Lucia ja Steffi tunduvad väääga toredad ja nad lubasid mind juba enne kooli algust välja viia teistega kohtuma.. Eks näis, kas see neil õnnestub. :)
Host- ehk vahetusemaga olen suhelnud meili teel ja ühe korra me isegi helistasime läbi Skype'i. Ta rääkis mulle nende tegemistest ja koolist jne.. Sain targemaks. Ta ütles, et tal pole inglise keel väga suus, aga minu meelest päris hea.. Me rääkisime nii, et ta kõige pealt rääkis saksa keeles (megakiiresti, niiet ma ei suutnud järge pidada, võib-olla oleks muidu isegi aru saanud :D) ja siis tõlkis inglise keelde ümber, nii palju kui ta oskas, ja oskas päris hästi. :) Igatahes vahetusema tundub väga rõõmus ja heatahtlik inimene. Ma loodan, et ma hakkan temaga hästi läbi saama. :)

Nii..
Kool peaks algama kas 6. või 7. septembril, niiet pärast kohalejõudmist on mul umbes kaks nädalat aega kohaneda, jällegi - mulle sobiiiiib! :D


Viimasel ajal olen olnud päris tegus ja käinud sõbranna maakohas maaelu harjutamas, Viru folgil käisime ka ära ja tänu Liinale ostsin ma sealt perele kingiks.. tadadadada.. parmupilli! Ma nii õnnelik selle ostu üle, ma üldse poleks selle peale tulnudki. Üldse kogu see kingiteema on mulle eluaeg olnud liiga keeruline. Ma lihtsalt ei oska kinke valida, mitte kellelegi, niiet kui ma juhuslikult kellegagi koos kellelegi midagi ei kingi, siis ma astun mõlema jalaga ämbrisse.. tavaline, liiga tavaline :) Niiet, kõik kingiideed on oodatud! Veel on plaanis perele osta loomulikult Kalevi komme ja šokolaade, Vana-Tallinnat ja hmm.. ei teagi.

Igatahes, viimased nädalad on olnud päris tegusad ja nüüd tuleb veel sõpradega väike õhtu maha pidada ja pisaraid valada ja õnne jagada! :)
Otsustasin enne äraminekut veel ka juuksurist läbi põigata, sest jumalteabkuikalliks see lõikamiseoskus seal kaugel maksma läheb. Keegi kunagi mainis et värvis ja lõikas mingi maeimäletamitmekümne euro eest, niiet.. hoiame (raha) kokku!
Vaja veel hädavajalikud šopingutuurid teha, kohver pakkida ja lennujaama jõuda.. enne muidugi vaja viimased tuhanded ka ära maksta.. :)

Ma arvan, et kirjutan veel midagi enne äraminekut - kas olen ikka terve ja kas olen ikka ühes tükis ja kuidas ma reisile täpselt astuma hakkan.. ÜHEKSA päeva siiski jäänud ainult.

Kirjutame-joonistame-helistame-skaibime (kui keegi pole veel lisanud, siis britaonlahe :) )-pildistame ja kõike muud,
tsau! ;)

No comments:

Post a Comment