22.5.11

pealkirjameister

Ohjah.. Suurest laiskusest on nüüd vist kaks nädalat mööda läinud. Vahepeal sain "Harry Potteri" neljanda raamatu saksa keeles läbi, ujumas käinud, olen päikese käes istunud ja veits pluusi selga päevitanud, emadepäeval liiga palju söönud, korralikult koolis käinud, saksa keele tunnis arutlust kaasa kirjutanud jne..

Viimane nädal on aga eriti rutiinivaba olnud. Kohati üpris spontaanne, mida varem väga ette pole tulnud. Eelmisel nädalal kirjutasin koolis saksa keele tunnis Schularbeiti kaasa (kas sõnapaar kaasa kirjutama üldse eksisteerib? Võtan selle muidu saksakeelsest sõnast "mitschreiben"..), valida oli kahe teema vahel ja pidi kirjutama vähemalt 550 sõna. Teksti pidi siduma etteantud artikliga.. Üks teema oli "Ilukirurgia" ja teine midagi kooli/haridusega. Igatahes, terve klass võttis esimese teema, sest.. see lihtsalt midagi uuemat ja huvitavamat ning nende artiklite läbilugemine võttis minul vähemalt nii palju aega, et kui mina esimesega lõpetasin, olid teised teise juba läbi saanud :D Mu kontsentratsioonivõime on viimasel ajal tegelikult väga kohutav, ma ei tea millest see tuleb ja kuidas ma seda parandada võiksin/saaksin. Magan iga päev 8 tundi ja sporti ka suht korralikult teinud. Igatahes tolle arutlusega jäin poole punktiga negatiivseks! Aga ma olen oma tulemusega rahul, sest ma teen tegelt kirjutamises lihtsalt ülivähe vigu, õigekirjavigu polnud MITTE ÜHTEGI, aga vahel lauseehituse ja mittekohaste sõnade kasutamine jne.

(Ma tunnen praegu, kuidas mu pea leeke välja purskab sellest, et ma eesti keeles kirjutama pean, see on nii vaevaline täna!!)

See nädal oli praegu aga päris aussergewöhnlich ehk.. erakordne?? Ühesõnaga. Kolmapäeval olin ainult ühes koolitunnis ja siis tegime koolikooriga viis tundi Kunsthausi Tonkelleris proovi. Neljapäeval õhtul kontsert, vahetuspere käis ka vaatamas, huvitav ja soe ja mõnus oli. Reedel jälle kontsert, kõik sama nagu neljapäeval, aga kuna ruum nii väike, siis toimus kaks korda lihtsalt.. Kusjuures reedel oli vähem rahvast, aga suure nõudluse tagajärjel laulsime lisalaulu ka. Pärast kontserti ei olnud mul mingit tuju jälle koju minna, sest ma teadsin, et ma seal niikuinii midagi ei tee. Aga ma teadsin, et EKZis ehk Einkaufszentrumis ehk ma-lähen-kohe-hulluks-sest-ma-ei-tea-seda-sõna on uues või pigem uuesti avatud diskoteegis pidu, kus ma veel käinud ei olnud. Kirjutasin siis Luciga ja lõpuks läksin Steffi juurde, kus nemad, Anna, Sani ja teine Steffi juba ees ootasid. Liikusime hiljem kõik koos siis sinna piule ja ülimalt mõnus õhtu oli. Aga midagi ikka külgejäävaks mälestuseks ka - paistes ja sinine jalg :D Nimelt seal oli mingi kaklus tantsuplatsil, kust me just mööda tahtsime minna, ja Luci oli oma kõrgete kontsakingadega mu ees ja siis tegi järsku sammu tagasi... täpselt mu jala peale :D Päris valus oli, peaks mainima :D Tagajärjed on siis paistes ja sinine jalg ja ainult pealt lahtised kingad lähevad mulle jalga, tennised ei lähe üldse jalga ja plätudega on valus :D Ühesõnaga, ilmad olgu parem soojad ja ilusad! (praegu müristab ja lööb äikest..)

Eile käisin ka Austria-Horvaatia võrkpallimängu vaatamas Hornis, hall oli rahvast täis, aga mäng oli nii igav, et ma ja Ann-Mary (Tšehhist, elab internaadis) oleksime äärepealt magama jäänud. Lõpuks hoidsime hoopis Horvaatiale pöialt, sest me tahtsime, et see lihtsalt kiiremini läbi saaks :D Muidu oleks veel üks set tulnud..

Täna on ka päris ebatavaline pühapäev olnud - tavaliselt istume kodus, Laura õpib. Täna õppis ta loomulikult ka, aga kuna ilm oli nii ilus ja soe ja palav lausa tegelikult, läksime hoopis ujuma lähedalolevasse.. tiiki? Vesi oli nagu merevesi suvel Eestis :D Mõnus oli. Ma sain aga ainult ühe jalaga ujuda, paistes jala liigutamisel tekitas vesi jalale valusat survet, niiet ühe jalaga sõtkusin seal :D Igatahes on mu selle aasta esimene ujumine ära tehtud (nojah, erinevalt Laurast Norras, kes seda juba jaanuaris tegi.. :D).

Koolis on muidu kõik nii nagu alati, igav on ainult.. Ja mis mulle kohale ei jõua, on see, et ülejärgmise nädalaga saavad juba kõik Schularbeitid ja Testid läbi ja kool käib juuli alguseni välja.. midaaaaaaa me seal teeme nii kaua?? Eks siis näis..

Muidu sünnipäeva puhul kutsusin paar sõbrannat külla ja grillime. Millalgi nädalavahetusel sõidame arvatavasti ka kuskile kaugemale piknikut tegema ja ujuma. Ja 2.-4. juunil olen jälle YFU seminaril tolle mäe otsas, kus esimeselgi korral oktoobris. 11. juunil sõidame vahetusema ja Lauraga Viini, kus toimub YFU-inimeste kokkutulemine, 12. sõidame Viinist edasi Neusiedler See poole, oleme seal ühe öö koos Loni ja Katrjiniga ja siis 13. tagasi. 13. ja 14. juuni on vabad, nelipühad vist eesti keeles. 2. juuni on ka vaba, taevaminemispüha? 3. on lihtsalt koolivaba. Siis millalgi on veel vabu päevi, juunis on megalt pühasid sel aastal (need kõik seotud munadepühadega ja selle pärast ka nii hilja, muidu alati mais). Ja siis 17.-19. juunil olen vahetusisa ja Lauraga YFU-matkaretkel kuskil Steiermarkis.. olen veits põnevil (sellist väljendit nagu "ich freue mich schon drauf" ju eesti keeles pole või mis?), kuus tundi järjest matkata pole nalja asi. Igatahes, saab huvitav olema. Ja siis on ainult kaks nädalat jäänud.. Loodetavasti laseb vahetusema ka ennast lõdvaks ja läheb meiega kooliajast kuskile, ta võtab seda koolist puudumist nii tõsiselt, aga viimastel päevadel niikuinii ei toimu enam midagi JA kui Laural nohust ja köhast nägu paistes oli, pidi ta ikka kooli minema (see oli veebruaris ja köha oli tal eelmise nädalani!).
Aga kuna ilm on nii ilus ja soe, siis on lihtsalt tunduvalt märgata inimeste elavnemist. Mulle meeldib!

6 comments:

  1. Hahaha, Brita!:D Ma tänan, et mu ujumisrekordit reklaamisid:D:D
    Muideks meil tuleb ka terve hunnik igasuguseid vabu päevi ja ka kõik need 2. ja 13.juunid, mis on lihtsalt vabad päevad, sest keegi midagi ei tähista ja kellelgi pole õrna aimugi, mida need tähtpäevad tähendavad:D

    ReplyDelete
  2. nii et ikkagi elus, aga mitte päris terve.. loodetavasti matkamise ajaks saad selle kontsa jalast välja.

    ReplyDelete
  3. Sul on lõbus elu olnud! Kahju, et jalg paistes on. Pulmadeks saab vast ikka terveks ;)
    Lahe, et juba varsti kooliaasta läbi saab! Loetud päevad veel ongi ju jäänud! Hurraa!

    Mõnusat peatselt saabuvat sünnipäeva ja kallid ja musid ja eriti palju, eriti häid tervitusi meie kõigi poolt!
    Eva (ja CO ka)

    ReplyDelete
  4. Haha, ole lahke, Laura :D:D
    Siin kõik vähemalt teavad, kuidas neid vabu päevi nimetatakse, aga mis nende point on.. selles ma ausalt öeldes kahtlen :)

    Ma loodan ka, issi! Käisin täna haiglas ja midagi ikkagi katki ei ole (süda rahul nüüd vähemalt) ja veri peaks ennast ise "ära lahustama" :D Aga selle jalaga pole eriti midagi ette võtta, jooksma ei saa ka minna kui jalanõud jalga ei lähe :)

    Eva, pulmadeks vast paraneb ikka ära jah! Kool saab jah juba nelja ja poole nädala pärast läbi! Wohoo! Uskumatu.. Alles oli kaksteist nädalat aega ;)

    ReplyDelete
  5. Üks asi jäi Sinu suurepärasest postitusest meelda - ... kuidas mu pea leeke välja purskab.

    Jäin pikemalt ettekujutama, mis näo su vahetuspere seda vaadates teevad. :))

    Ole tubli!

    Trx

    ReplyDelete
  6. Kool juuli alguseni?? ou mai gaad!!!! :D

    ReplyDelete