13.2.11

hallo, meine freunde!

Küll ma varsti kirjutan teile ka oma kahest viimasest ilusast nädalast.. kannatus aitab elada või kuidas see vanasõna kõlaski. Eesti keel ja inglise keel ja vene keelest üldse rääkimata, need kõik veerevad niimoodi mäest alla, et üldse ei oska enam.

Aga natuke huvitavat ka teile..
Nimelt tegelikult sain selle juba millalgi novembris teada, aga Austrias on ainult umbes 5 kasiinot. Ja täna sain teada, et värskelt autojuhiloa kätte saanul tohib alkomeeter esimesel kolmel aastal näidata 0,0 promilli ja siis juba 0,5.

Ma olen täna juba klaasi šampust ära joonud vahetusema kellegi sünnipäeval ja kaks tükki kooki ja seapraadi ja hapukapsast ja kartulisalatit ja kartuliknödlit söönud (guugeldage erdäpfelknödl või kartoffelknödl) ja almdudlerit ja kohvi joonud. Jah, inimene jõuab ikka kõike. Kolmeks päevaks kõht täis. (tegu on vaeglausega, jah, ma tean, aga mu vabandus on, et see kõlab tegelikult päris hästi ja tähenärija olen ma ka endiselt :o (emmeissi lootsid, et ma selle Austrias olles ära lõpetan, aga see vist ei lähe kunagi ära (muideks mõtlesin, et võiks siiski õigust õppima minna)))
Öelge mulle palun seda ka, et keda ma valida võiksin? ;)
ja ühel päeval teen ma ühe postituse saksa keeles ka, et teid veits õrritada. täna olen liiga väsinud.
valige siis mõni normaalne laul ka eurovisioonile, eksole. :)

2 comments:

  1. 1. Eurovisioonile normaalset laulu ei ole kahjuks võimalik valida. Superstaari esimeses voorus oli ka parem valik. :)
    2. Ei viitsi sinu toitumisharjumusi guugeldada.
    3. Mis krdi asi see vaeglause veel on?
    4. Portugalis ja näiteks US Lousiana osariigis on 0,8 promilli lubatud. Leedus samuti 0,5.
    5. Emme-issi lootsid, et saad ükskord ise aru, keda tuleb valida. Oehhh...

    Tervitusi seekord Vilniusest, autoga ma ei tohiks hetkel sõita isegi mitte Portugalis. Ole tubli, nina püsti ja karv läikima.

    ReplyDelete
  2. Ei hakka emme-issi Sinu valikuid mõjutama :) kasuta valijakompassi http://valijakompass.err.ee/ ja siis uuri kandidaatide tausta http://www.vvk.ee/riigikogu-valimised-2011/kandidaadid2011?id=12655&type=koond&did=5379

    Mitu promilli võib olla aga selle veres, kellel veel lube ei ole? Ja mis Sind sinna kasiinosse kisub?

    ReplyDelete